reede, 18. jaanuar 2019

Kaisukate päev 3.T klassis

3.T klass pidas kaisukate päeva. Kõik said oma kaisuka ühes võtta, seda tundides kallistada ja kaisutada. Ka räägiti toredaid lugusid oma leludest ja valmis "Kaisukate välimääraja".

Killukesi "Kaisukate välimäärajast"
Roh-röh - Kui ma väike olin, siis mina ja issi õmblesime ta kaela kinni ja pärast pidi emme selle uuesti kinni õmblema.
Unicorn Peeter - me magame koos kaisukaga lennukis, kodus, autos, bussis.
Mõmmi Elli - ta on abielus mister Karuga. Meile meeldib koos mängida ja talle meeldib, kui ma juttu loen.
Idatuul - ta toob mulle ilusaid unenägusid ja me mängime koos peitust, kulli, lauamänge ja ka hobuseid.
Lota-Maria - Ta on mulle tähtis, sest ma sain ta endale 1. sünnipäevaks. Umbes 5 päeva tagasi sõitsime koos kelguga ja see oli väga tore.